ACCÉS ALS ORDINADORS DE L’IES PERE FONTDEVILA

Per accedir als ordinadors de l’IES cada usuari (professor, alumne, convidats) disposa d'un nom d'usuari i d'una contrasenya secreta.

Cada vegada que hi accediu li heu d’indicar a l’ordinador qui sou, per això cal fer:

botó Inicio®Cerrar sesión (usuari)... ®

A domini heu de deixar el que apareix (iespf).

Ara ja podeu fer l’ús habitual de l’ordinador.

La feina que realitzeu cal desar-la a les unitats P: L: K: respectivament si sou professor, alumne o convidat.

Aquestes unitats són comunes a tots els ordinadors de l’IES. Podeu accedir als documents que deseu a la vostra carpeta des de qualsevol ordinador del centre. I amb total seguretat: està totalment fora d’accés dels altres usuaris i de qualsevol persona que no sàpiga la vostra contrasenya. Amb l'excepció que els professors sí que poden accedir a les carpetes dels alumnes per visualitzar i corregir treballs. També es pot accedir a les carpetes remotament des de l'exterior del centre.