CARPETES PERSONALS

Carpetes de professors

• Cada professor disposa d’una carpeta personal a la unitat P: Dintre de cada carpeta hi ha quatre subcarpetes.
  • La carpeta privat és d’accés exclusiu per a l’usuari (annal a l’exemple). Els documents desats aquí només poden ser vistos i manipulats per annal.
  • A la carpeta docs_publics la propietària annal pot desar documents que vol que siguin de domini públic. Així qualsevol altre usuari pot accedir a aquesta carpeta i veure el que hi ha, fer-ne una còpia i emportar-s’ho a la seva carpeta, però en qualsevol cas no podrà desar modificacions ni esborrar el fitxer original d’annal. Alerta: els alumnes també poden accedir a aquesta carpeta, si voleu desar documents públics només accessibles per a professors feu-ho a la subcarpeta nomes_profes.

Carpetes d’àrea

• Cada àrea també disposa a la unitat P: d’una carpeta per desar informació pròpia de l’àrea. Consten com a propietaris de la carpeta tots els usuaris membres de l’àrea, i per tant només ells tenen accés a la informació de la subcarpeta privat. A la unitat P: també existeixen altres carpetes especials: aula_taller, CDS, gestio, notes, … Recordeu que podeu penjar notes d'alumnes en format html o text simplement gravant el fitxer a P:\notes

Carpetes d’alumnes

• A la unitat L: els alumnes també tenen les seves carpetes amb dos subcarpetes: privat i web_personal. No disposen de docs_publics ni de recepcio_docs. Els professors tenen accés total a les carpetes dels alumnes fins i tot a privat.
  • Fora bo que estimuléssim els alumnes a fer en format web alguns treballs habituals dels diferents crèdits (vegeu full-guia).