CORREU ELECTRÒNIC PER ALS USUARIS DE L'IES GIRONELLA

Com aconseguir una adreça de correu

Els professors tenen una adreça de correu electrònic subministrada per la XTEC.

Els alumnes poden tenir adreces electròniques, més informació.

Els alumnes que necessitin un accés directe al seu correu als ordinadors de l'IES cal que ho comuniquin al seu professor, tutor o coordinador d'informàtica.

Una altra manera d'aconseguir correu gratuït és donar-se d'alta en alguna de les web que donen aquest servei com per exemple: www.lamalla.net.

En qualsevol cas un cop teniu l'adreça cal configurar-la per poder accedir des dels ordinadors de l'IES. Digueu-ho al coordinador d'informàtica. Ell us crearà l'accés i us ajudarà a configurar-la.

Com es gestiona el correu

Per fer servir el correu cal accedir, des de qualsevol ordinador del centre, a la vostra bústia que trobareu a Inicio® Programas® Aplicacions Internet® Correu alumnes / Correu professors

Aleshores s'obre el programa Eudora amb la vostra configuració personal. Tots els missatges enviats o rebuts sempre els tindreu recollits aquí independentmet de l'ordinador des del qual us connecteu.

Si teniu dificultats per fer servir l'Eudora, consuleu la Guia de referència bàsica de l'Eudora

També es pot gestionar el correu de la XTEC clicant l'opció correu web de la pàgina principal de la XTEC.