V CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA 2011

BASES

1. Hi poden concursar els alumnes i professors de l'Institut Pere Fontdevila.
  2. Hi ha quatre nivells:
    Nivell 1r i 2n d'ESO
    Nivell 3r i 4t d'ESO
    Nivell Batxillerat
    Nivell professorat i PAS
  3. Les fotos podran ser en blanc i negre o color. S'han de presentar impresses i hauran de tenir un mínim acceptable de qualitat, amb paper fotogràfic.
  4. Cada foto haurà de dur un títol que faci referència, d'alguna manera, al contingut matemàtic de l'obra, amb gràcia i originalitat.
  5. La foto haurà d'anar enganxada en una cartolina DIN A4 en la qual hi ha de constar:
    TÏTOL: ..... NIVELL:.... PSEUDÒNIM:...... No ha de constar el nom de l'autor. La mida recomanada és 13x18 cm. Caldrà incloure el fitxer amb CD o disquet. També es pot trametre per correu-e anònimament a salvadorc@iesperefontdevila.cat
  6. El concursant lliurarà la foto, i si és el cas CD, dintre d'un sobre A4 i també inclourà un sobre petit tancat on a l'interior hi figurin el nom i cognoms de l'autor. Fora del sobre petit n'hi haurà prou posant el títol de la fotografia i el pseudònim.
  7. Un alumne pot presentar diverses fotos amb els corresponents sobres petits dintre d'un únic sobre gran i un únic CD

PREMIS
Hi haurà un premi de 40 € per a la millor foto i un segon de 20 € per cada nivell.

SEGONA FASE
La millor foto de cada nivell serà presentada al XII Concurs de Fotografia de l'ABEAM

JURAT
El jurat està format per professors de l'Institut Pere Fontdevila

TERMINI

1. La data límit de presentació de fotos és dimarts 26 d'abril
  2. El veredicte del jurat es farà públic dijous 5 de maig juntament amb els premis literaris. És obligatòria la presència a l'acte per a tots els alumnes participants. Durant el lliurament dels premis es mostraran les fotos guanyadores.

MOSTRA D'EXEMPLES DE FOTOS

Per agafar una idea del contingut de fotos matemàtiques podeu visitar l'exposició virtual de fotografia de l'ABEAM o les fotos del anteriors concursos de l'IES Pere Fontdevila

ORGANITZA
Àrea de matemàtiques de l'Institut Pere Fontdevila / ABEAM.
Amb el suport de l'AMPA de l'Institut Pere Fontdevila.